News

La ce să ne așteptăm în industria serviciilor de curățenie în 2023? – B+N este pregătită pentru provocările viitoare

Cel mai recent studiu realizat de Interclean definește 4 tendințe din industrie la care managerii de clădiri, profesioniștii din domeniul curățeniei și furnizorii de servicii ar trebui să fie atenți în 2023. Cele mai multe dintre aceste tendințe sunt în concordanță cu aspirațiile B+N Zrt. întrucât am lucrat neîntrerupt la soluții profesionale pregătite pentru viitor.

Viitorul pare a fi un ansamblu de provocări și oportunități, dar curățenia și igiena rămân chestiuni de mare importanță atât pentru cetățeni, cât și pentru companii – scrie Fmnewsroom făcând referire la cel mai recent studiu al Interclean. Tendințele evidențiate de comunitatea profesională din industria de facility management sunt cunoscute de experții de la B+N Zrt., deoarece aceștia abordează aceste probleme de mulți ani.

Provocările unei curățenii sustenabile

Percepția conform căreia produsele durabile costă mai mult și nu sunt la fel de performante ca omologii lor cu potențial de poluare este de așteptat să fie o discuție continuă și intensă în 2023. Cu toate acestea, unul dintre principalele motoare pentru a deveni ecologic pare a fi faptul că utilizatorii finali își exprimă dorința de a plăti mai mult pentru produse axate pe sustenabilitate. În conformitate cu inițiativele de mediu, sociale și de guvernanță (ESG), companiile sunt, de asemenea, dispuse să ajusteze procesele operaționale zilnice pentru a prelungi durata de viață a produselor, a reduce cantitatea de deșeuri de plastic și a economisi energie în general.

După cum a declarat Ferenc Kis-Szölgyémi într-un interviu recent, la B+N facem tot ce ne stă în putință pentru a promova sustenabilitatea. În acest scop, ne îmbunătățim în mod constant procesele și metodele de lucru pentru a minimiza impactul nostru asupra mediului. Credem că tehnologia pe care o folosim trebuie să fie pusă în slujba dezvoltării durabile.

Forța de muncă specializată este esențială

Lipsa lucrătorilor de primă linie îi determină pe furnizorii de servicii să îmbunătățească operațiunile, inclusiv prin investiții în echipamente ergonomice sau prin eforturi de a arăta cât de apreciată este curățenia efectuată în mod profesionist.

Realizând ambiguitatea care înconjoară această profesie, B+N Zrt. a demarat campania „Privește în jur și vezi” pentru a sensibiliza publicul cu privire la munca valoroasă a operatorilor de curățenie de acum câțiva ani. „Noi, la B+N, credem că operatorii de curățenie nu ar trebui să treacă neobservați, deoarece aceștia sunt esențiali pentru ca noi să ducem o viață confortabilă și sigură, pe care o considerăm de la sine înțeleasă” – după cum subliniază Erika Kókai, director de marketing.

Revoluția automatizării

Infrastructurile inteligente, cu mașini de curățenie autonome gestionate central, coboți și roboți care să ajute oamenii în sarcini complexe și periculoase, oferă un set foarte diferit de perspective de angajare pentru personalul de curățenie decât o făcea o clădire de acum cinci ani – subliniază studiul.

În 2019, B+N a prezentat ROBIN, primul său robot de curățenie autonom dezvoltat de departamentul intern de cercetare și dezvoltare al companiei. Robotul de curățenie poate elibera echipele de curățenie pentru a se ocupa de alte sarcini pe care doar un om le poate îndeplini. ROBIN este în prezent la datorie în spitale, muzee și pe Aeroportul Internațional din Budapesta, precum și pe aeroportul din Praga.

Datorită ingeniozității noastre, setul nostru de instrumente a fost completat cu un dispozitiv portabil de dezinfecție UV. Un avantaj major al acestor aparate este faptul că nu necesită mână de lucru și asigură o calitate constantă a dezinfecției.

Creșterea costurilor operaționale

Costurile tot mai mari ale aprovizionării cu materiale și ale transportului acestora la nivel internațional au avut un impact semnificativ asupra prețurilor. Întrucât întreprinderile nu au putut transfera toate costurile crescute către clienți, marjele de profit s-au redus și au fost făcute reduceri operaționale. Studiul prevede că, pe măsură ce problemele legate de aprovizionarea cu materiale și energie vor continua și în anul următor, este probabil ca și alte costuri să trebuiască să fie transferate clienților, alături de alte reduceri ale operațiunilor și activităților.

B+N, împreună cu cele 7 filiale ale sale, a devenit una dintre cele mai importante companii furnizoare de servicii de facility management din regiunea ECE. Faptul că suntem lider de piață și o companie stabilă, fiabilă și în continuă creștere și că profităm la maximum de sinergiile acestei rețele ne oferă un avantaj competitiv semnificativ.