B+N Referencia Zrt. a iniţiat o nouă fază importantă în dezvoltarea sa, ca urmare a strategiei de extindere la nivel European. Odată cu achiziţia pachetului de acțiuni B+N Group în Europa Centrală şi de Est a devenit unul dintre liderii industriei de facility management din regiune, un pas natural ca urmare a creşterii constante din ultimii 20 de ani pe piaţa din Ungaria. Tranzacţia include subsidiarele din România, Cehia, Slovacia şi Ungaria.

În toată această perioadă, B+N Referencia şi-a consolidat poziţia de lider al pieţei de Facility Management din Ungaria, aflându-se în mod constant în top 500 companii. În anul 2019 a realizat o cifră de afaceri de peste 100 milioane Euro;  trendul crescător a continuat şi în anul 2020, cu toate provocările pandemiei, având o creştere dinamică, atât în termeni de cifră de afaceri, cât şi ca segmente noi de business. Portofoliul de clienţi include atât instituţii publice, cât şi companii multinaţionale de referinţă. În cadrul B+N Group activează un număr de peste 10.000 de angajaţi.

B+N INTEGRATED FACILITY SERVICES ÎN CIFRE

1000 NUMĂR ANGAJAȚI
15.5 M Eur VENIT
1570 LOCAȚII GESTIONATE
1.050.000 M METRI PĂTRAȚI DESERVIȚI

B+N Referencia Zrt. consideră că automatizarea și robotica vor deveni din ce în ce mai importante în sectorul de facility management, la fel ca în toate celelalte domenii cu utilizare intensivă a forței de muncă. Prin urmare, pe lângă dezvoltarea continuă a serviciilor sale, pune un mare accent pe inovația tehnologică. B+N Referencia Zrt. este singura companie de facility management din Ungaria care dispune de un departament de cercetare și dezvoltare.

VALORILE NOASTRE

LUCRĂM PENTRU UN MEDIU
SĂNĂTOS ȘI O LUME MAI BUNĂ

La B+N credem că toată lumea are nevoie de un mediu sănătos și locuibil, deoarece acesta afectează calitatea vieții acasă și la locul de muncă. Ne angajăm să facem tot ce ne stă în putință pentru a realiza și menține acest lucru.

NE RESPECTĂM CLIENȚII ȘI
PERSONALUL PROPRIU

Pentru noi, orientarea către client înseamnă că serviciile noastre sunt adaptate și flexibile, procesele noastre de lucru sunt transparente și lucrăm întotdeauna cu integritate și dedicare, arătând respect pentru tot personalul nostru. Respectul pentru munca efectuată de personalul operațional este o valoare fundamentală a companiei. B+N consideră că este misiunea sa socială de a sensibiliza publicul cu privire la importanța efectuării activităților de curățenie și de a lupta pentru recunoașterea acesteia.

SUNTEM EXPERȚI DE ÎNCREDERE ÎN
SECTORUL DE FACILITY MANAGEMENT

Echipa noastră dedicată și responsabilă de experți lucrează la cele mai înalte standarde de calitate, oferindu-le clienților noștri garantia unui nivel de siguranță constant.

GÂNDIM CA O COMPANIE RESPONSABILĂ

Considerăm că este de datoria noastră să facem tot ce ne stă în putință pentru a perpetua valorile în care credem cu tărie. De aceea, ne îmbunătățim constant procesele și metodele pentru a minimiza impactul asupra mediului. Credem că tehnologia pe care o folosim poate fi pusă în slujba dezvoltării durabile, motiv pentru care departamentul nostru de cercetare și dezvoltare depunde eforturi permanente în susținerea și dezvoltarea de noi proiecte în domeniul roboticii.

TRANSPARENȚĂ

Fluxul nostru de lucru, sistemele noastre financiare, juridice și de conformitate a calității sunt complet transparente pentru clienții noștri.

Experiența noastră de peste 15 ani în domeniul FM

„Activitățile de suport de care aveți nevoie sunt activitățile noastre principale.”

Modelul B+N Integrated Facility Services de afaceri este bazat pe oferirea unui plus de valoare clienților noștri, prin preluarea activităților lor de suport dintr-o gamă de servicii cum ar fi curațenie, office suport, servicii tehnice, catering, servicii de securitate și Facility Management.

Principalul nostru scop este de a livra servicii de calitate în termenele stabilite și soluții de afaceri eficiente pentru orice potențială criză.

Începând cu 2006 am devenit un furnizor important în piața economică din România.

Fiecare companie are nevoi și cerințe diferite. De aceea, am dezvoltat soluții flexibile pentru a satisface toate solicitările pe care le primim.

Într-o organizație de astfel de dimensiuni, nicio cerere nu este prea mare sau prea mică. Sistemul nostru ne permite să definim exact echipa și resursele necesare pentru a răspunde solicitărilor clienților:

Single Service

Single Service – la achiziționarea unui serviciu, clienții nostri au întotdeauna garantate prețuri competitive furnizate de personal dedicat și competent.

Multi Service

Multi Service – acopera două sau mai multe servicii prin care clientul primește aceleași beneficii ca și în cazul externalizării Single Service, precum și beneficii datorate integrării serviciilor, acolo unde este posibil.

Servicii Integrate (IFS)

Servicii Integrate (IFS) – este cea mai complexă metoda B+N Integrated Facility Services care crește eficiența și flexibilitatea în livrarea de servicii și optimizeaza structura de management și sistemele de livrare, printr-un singur punct de contact.

 

9 MOTIVE PENTRU A NE ALEGE

  • TRANSPARENȚĂ - procese automatizate, ușor de auditat și monitorizate periodic
  • PUNCT UNIC DE CONTACT
  • MANAGEMENT CONTRACTE
  • ASISTENȚĂ PROFESIONALĂ - în ceea ce privește aspectele tehnice
  • RESURSE UMANE - pentru a beneficia de aportul celor mai bune persoane din domeniu, B+N se angajează să ofere cele mai bune condiții de muncă, programe de pregătire, recompense și oportunități de evoluție în carieră. Toate aceste aspecte conduc la crearea unei culturi organizaționale în cadrul căreia angajatul este în prim-plan. Alegem cu atenție personal calificat și motivat pentru fiecare proiect
  • STRATEGIA DE RESURSE UMANE - B+N acorda o foarte mare importanță instruirii și motivării angajaților, fiind cunoscut faptul că un angajat mulțumit își desfășoară activitatea la cele mai înalte standarde de performanță. Retenția angajaților competenți conduce la o fluctuație scăzută de personal
  • ECHIPE MOBILE - creștem eficiența operatorilor de curățenie și a tehnicienilor noștri
  • ASISTENȚĂ SPECIALIZATĂ - pentru executarea sarcinilor specifice domeniului de mentenanță tehnică
  • ECHIPE DEDICATE PENTRU SERVICII - sprijină activitățile realizate prin intermediul angajaților proprii și al partenerilor
  • Valorile noastre ne-au ghidat dezvoltarea companiei și comportamentul individual încă de la început și vor continua în acelasi fel, în anii care vor urma.