Începând cu anul 2007, B+N Integrated Facility Services a devenit un furnizor de bază în domeniul serviciilor de management integrat al clădirilor. Cu un portofoliu format din cele mai reprezentative companii de pe piață, B+N este un partener de încredere, care în cei peste 15 ani de existență a construit parteneriate puternice cu clienții săi.

Gama largă de servicii pe care o oferim este furnizată la nivelul întregii țări, prin intermediul personalului nostru on site și al echipelor mobile off site, toate activitățile fiind coordonate din cele două centre operaționale din București și Cluj. În 2023, compania a continuat să își consolideze prezența internațională în afara Europei Centrale și de Est. Odată cu achiziția companiei Sagad din Italia, compania cu capital maghiar a dobândit noi cunoștințe în domeniu, o experiență semnificativă în Europa de Vest și o nouă bază de clienți.

B+N INTEGRATED FACILITY SERVICES ÎN CIFRE

979 NUMĂR ANGAJAȚI
13.2 M Eur* VENIT
*date din 2020
1678 LOCAȚII GESTIONATE
1.079.492 M METRI PĂTRAȚI DESERVIȚI

De-a lungul celor peste douăzeci de ani de existență, B+N Referencia Zrt. cu capital maghiar, a devenit cea mai importantă companie de facility management din Ungaria, oferind clienților săi servicii complete de administrare a spațiilor. De mai mulți ani, compania a fost un jucător stabil în clasamentul celor 500 de companii maghiare cu cea mai mare cifră de afaceri. În ultimii ani, aceasta a crescut constant, iar în 2019 a realizat o cifră de afaceri de 36 miliarde HUF și un profit după impozitare de 4 miliarde HUF. Printre clienții săi se numără reprezentanți proeminenți ai sectorului privat din Ungaria, precum și instituții publice.

Odată cu achiziția companiilor ISS din Europa Centrală și de Est în 2021, compania a devenit un furnizor regional de servicii FM cu prezență în Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia precum și în România, Polonia și Bulgaria.

B+N Referencia Zrt. consideră că automatizarea și robotica vor deveni din ce în ce mai importante în sectorul de facility management, la fel ca în toate celelalte domenii cu utilizare intensivă a forței de muncă. Prin urmare, pe lângă dezvoltarea continuă a serviciilor sale, pune un mare accent pe inovația tehnologică. B+N Referencia Zrt. este singura companie de facility management din Ungaria care dispune de un departament de cercetare și dezvoltare.

VALORILE NOASTRE

LUCRĂM PENTRU UN MEDIU
SĂNĂTOS ȘI O LUME MAI BUNĂ

La B+N credem că toată lumea are nevoie de un mediu sănătos și locuibil, deoarece acesta afectează calitatea vieții acasă și la locul de muncă. Ne angajăm să facem tot ce ne stă în putință pentru a realiza și menține acest lucru.

NE RESPECTĂM CLIENȚII ȘI
PERSONALUL PROPRIU

Pentru noi, orientarea către client înseamnă că serviciile noastre sunt adaptate și flexibile, procesele noastre de lucru sunt transparente și lucrăm întotdeauna cu integritate și dedicare, arătând respect pentru tot personalul nostru. Respectul pentru munca efectuată de personalul operațional este o valoare fundamentală a companiei. B+N consideră că este misiunea sa socială de a sensibiliza publicul cu privire la importanța efectuării activităților de curățenie și de a lupta pentru recunoașterea acesteia.

SUNTEM EXPERȚI DE ÎNCREDERE ÎN
SECTORUL DE FACILITY MANAGEMENT

Echipa noastră dedicată și responsabilă de experți lucrează la cele mai înalte standarde de calitate, oferindu-le clienților noștri garantia unui nivel de siguranță constant.

GÂNDIM CA O COMPANIE RESPONSABILĂ

Considerăm că este de datoria noastră să facem tot ce ne stă în putință pentru a perpetua valorile în care credem cu tărie. De aceea, ne îmbunătățim constant procesele și metodele pentru a minimiza impactul asupra mediului. Credem că tehnologia pe care o folosim poate fi pusă în slujba dezvoltării durabile, motiv pentru care departamentul nostru de cercetare și dezvoltare depunde eforturi permanente în susținerea și dezvoltarea de noi proiecte în domeniul roboticii.

TRANSPARENȚĂ

Fluxul nostru de lucru, sistemele noastre financiare, juridice și de conformitate a calității sunt complet transparente pentru clienții noștri.

Experiența noastră de peste 15 ani în domeniul FM

„Activitățile suport de care aveți nevoie sunt activitățile noastre principale.”

Modelul B+N Integrated Facility Services de afaceri este bazat pe oferirea unui plus de valoare clienților noștri, prin preluarea activităților lor de suport dintr-o gamă de servicii cum ar fi curațenie, office support, servicii tehnice, catering, servicii de securitate și facility management.

Principalul nostru scop este de a livra servicii de calitate în termenele stabilite și soluții de afaceri eficiente pentru orice potențială criză.

Fiecare companie are nevoi și cerințe diferite. De aceea, am dezvoltat soluții flexibile pentru a satisface toate solicitările pe care le primim.

Într-o organizație de astfel de dimensiuni, nicio cerere nu este prea mare sau prea mică. Sistemul nostru ne permite să definim exact echipa și resursele necesare pentru a răspunde solicitărilor clienților:

Single Service

Single Service – la achiziționarea unui serviciu, clienții nostri au întotdeauna garantate prețuri competitive furnizate de personal dedicat și competent.

Multi Service

Multi Service – acopera două sau mai multe servicii prin care clientul primește aceleași beneficii ca și în cazul externalizării Single Service, precum și beneficii datorate integrării serviciilor, acolo unde este posibil.

Servicii Integrate (IFS)

Servicii Integrate (IFS) – este cea mai complexă metoda B+N Integrated Facility Services care crește eficiența și flexibilitatea în livrarea de servicii și optimizeaza structura de management și sistemele de livrare, printr-un singur punct de contact.

9 MOTIVE PENTRU A NE ALEGE

  • TRANSPARENȚĂ - procese automatizate, ușor de auditat și monitorizate periodic
  • PUNCT UNIC DE CONTACT
  • MANAGEMENT CONTRACTE
  • ASISTENȚĂ PROFESIONALĂ - în ceea ce privește aspectele tehnice
  • RESURSE UMANE - pentru a beneficia de aportul celor mai bune persoane din domeniu, B+N se angajează să ofere cele mai bune condiții de muncă, programe de pregătire, recompense și oportunități de evoluție în carieră. Toate aceste aspecte conduc la crearea unei culturi organizaționale în cadrul căreia angajatul este în prim-plan. Alegem cu atenție personal calificat și motivat pentru fiecare proiect
  • STRATEGIA DE RESURSE UMANE - B+N acorda o foarte mare importanță instruirii și motivării angajaților, fiind cunoscut faptul că un angajat mulțumit își desfășoară activitatea la cele mai înalte standarde de performanță. Retenția angajaților competenți conduce la o fluctuație scăzută de personal
  • ECHIPE MOBILE - creștem eficiența operatorilor de curățenie și a tehnicienilor noștri
  • ASISTENȚĂ SPECIALIZATĂ - pentru executarea sarcinilor specifice domeniului de mentenanță tehnică
  • ECHIPE DEDICATE PENTRU SERVICII - sprijină activitățile realizate prin intermediul angajaților proprii și al partenerilor
  • Valorile noastre ne-au ghidat dezvoltarea companiei și comportamentul individual încă de la început și vor continua în acelasi fel, în anii care vor urma.
FMnewsroom.com

Facility and property management articole selectate de B+N

Suntem experti in facility management. Este esential pentru noi sa ne menținem la zi cunostintele profesionale, sa cunoastem tendintele și directiile industriei noastre, astfel incat sa fim primii care le integrează în operațiunile noastre.

In calitate de lider in industria de facility management in Europa Centrala și de Est, scopul nostru este sa impartasim aceste cunostinte cu clientii noștri, motiv pentru care am creat portalul nostru de stiri in limba engleza, fmnewsroom.com.

Pe acest site rezumam cele mai bune lecturi de afaceri pentru tine. In rubrica FM INDUSTRY NEWS, scriem despre jucatorii din industria FM și PM și tendintele de transformare a pietei. Puteti gasi stiri despre B+N accesand meniul B+N CORPORATE NEWS. In meniul PERSPECTIVE veti gasi stiri despre inovatii in cercetare și dezvoltare, pentru tendintele care modeleaza viitorul FM și al sectorului imobiliar faceți clic pe TENDINTE & RAPOARTE.